poniedziałek, 2 lutego 2015

#MateuszMaga DDTVN

Wczoraj pojawiłem się na czacie w śniadaniówce 'Dzień Dobry TVN'. Postanowiłem, że czas na zmiany i... troszkę zmieniłem fryzurę. Wywiad w którym pojawiły się m.in. informacje odnośnie chociażby otwarcia Szkoły Tańca #DanceCenterWarsaw i planach na przyszłość 
dostępny na: Mateusz Maga DDTVN 

Co do outfit'u postawiłem na brąz, krem, beż... może wyglądało trochę na wersję unisex, jednakże wszystko co miałem na sobie pochodzi z działów męskich /sieciówek i to jeszcze na wyprzedażach hehe
Stylizację przedstawiam poniżej ->
Foto: Tomasz Urbanek / East News

instagram: @mateuszmaga
Foto: Tomasz Urbanek / East News

Foto: Tomasz Urbanek / East News
Na ostatnim zdjęciu nawet się uśmiechnąłem. Już mi nie przeszkadzają nawet krzywe ząbki! Może będzie w końcu na nie moda... chciałbym! Co sądzicie o mojej nowej fryzurze ?/ Jesteście na tak czy na nie ?/

więcej zdjęć na: facebook.com/MateuszMaga 
oraz
insta: @mateuszmaga

xoxo



12 komentarzy:

  1. Ubrania dobrane świetnie! Pasują ci c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt dobry, skąd doczepy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. włoski doczepione, czy tak urosły? :) Uśmiechaj się więcej! :) Liczę na uśmiechniętą sesje :) Znajomy dentysta mówi ze krzywe ząbki są najpiekniejsze, bo naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne włosy <3 zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy 💜💜💜💜

    Flowersuun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby nigdy nie bylo mody na krzywe zęby.. takze biegnij po aparat na te krzywuski :D sama mialam i bardzo polecam! Bo nieskromnie mowiac usmiech mam piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa zazdroszczę Ci tych włosów, cudowne *_*
    cała stylizacja też wygląda zajebiście, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na jakąś minimalistyczną stylizację. c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Mateusz! Masz piękny uśmiech, nie przejmuj się ząbkami nie jesteś jedyny haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mateusz świetne włosy :) powiedz gdzie kupiłeś ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz super ząbki, uśmiechaj się jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń