piątek, 4 marca 2016

Edyta Górniak - Eurovision!

Już jutro wybieram się na krajowe eliminacje dot. tegorocznego konkursu Eurowizji! Otrzymałem zaproszenie i to od kogoś dla mnie wyjątkowego - i nie mogłem sobie odmówić, żeby nie pojawić się jutro! Już we wcześniejszym poście wspominałem trochę o #EurovisionSongContest2016!
Nie chcę, żeby mnie ktoś inaczej zrozumiał, uważam, że jest wielu wspaniałych wokalistów z Polski, którzy startują w konkursie - jednakże według mnie w tym roku to Pani Edyta Górniak powinna zostać zwyciężczynią na Eurowizji 2016 i tego ogromnie Jej życzę, ale to od widzów w Polsce będzie zależało, czy dadzą tą szansę, żeby Pani Edyta mogła wygrać i żeby Polska mogła zoorganizować Eurovision Song Contest w 2017 roku!

Ja zachęcam do głosowania na Panią Edytę, gdyż to niasamowita wokalistka z niezwykłym darem!

Dzisiaj już tylko zostawię Was z utworem, po którym mam ogromne ciary... utwór, który jest wyjątkowy, naszpikowany emocjami i myślę, że stworzony, żeby stał się wygranym podczas Eurowizji! 

Edyta Górniak - GRATEFUL


A video z koncertu na moim youtube poniżej!


Czas tak szybko leciii, ciągle tak dużo rzeczy. Jeszcze odwiedziła mnie moja mama, więc się jaram!
Poniżej zdjęcie z urodzin Sieradzky!

@ Mateusz Maga na urodzinach Sieradzky. Kurtka Blessus.
pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz