niedziela, 1 stycznia 2017

Mateusz Maga - First Kiss

#FirstKiss Yeeeah…. Tak! Stało się…! Zaczynam 2017 rok z moim pierwszym utworem. First song… First Kiss! To niesamowite uczucie - zwłaszcza dla mnie jako modela!


Na wstępie - Dziękuję wszystkim zaangażowanym w produkcję singla! Z pewnością jakby nie moja agentka Szefler-Kalbarczyk pewnie sam nie miałbym na tyle odwagi, żeby zacząć rozwijać się w tym kierunku - natrafiłem nie tylko na świetnego agenta, ale przede wszystkim Człowieka dla którego moje dobro jest najważniejsze. Dziękuję Sarze ze Stars Manufacture, która mnie motywowała, również polskim jak i amerykańskim Twórcom utworu, autorce tekstu i trenerce wokalnej z Los Angeles - Ilonie Europie, kompozytorom Thank You Mojave M, Dan Solovitz from USA!
Jestem szczęśliwy, że już podczas realizacji pierwszego singla zainteresowałem swoją barwą głosu osoby tworzące z samym Josh’em Harris tworzącym m.in. dla Lady Gagi.


First Kiss - Mateusz Maga Eurovision
Mateusz Maga - First Kiss
Jak wspominałem już kiedys - tak się składa, że oprócz androgynicznego wyglądu - do tego jestem kontratenorem, co charekteryzuje się damską barwą głosu, ale w first kiss wykorzystuje zupełnie inną skalę o której nawet nie wiedziałem, że mam :)

Uważam, że warto podejmować próby, warto narzucać sobie cele do ich realizacji…. Przede mną okres wielu zajęć, warsztatów woklanych, dzięki którym chcę rozwijać.
Miło mi czytać jak coraz częściej dostaje wiadomości, że jestem dla Was motywacją do realizacji celów! Warto kochać to co się robi i spełniać się w kilku płaszczyznach! Wiadomo, że zawsze pojawiają się różne opinie… wiele osób często odgórnie przekreśla kogoś… ale pamiętajcie nigdy nie rezygnujcie z tego do czego dążycie pomimo opinii innych! Tego Wam życzę w tym 2017 roku! 
Mam świadomość, że łącznie modelingu i śpiewu nie będzie łatwe… ale #nevergiveup !!

Jak narazie przestawiam Wam wersje audio. Premiera samego teledysku First Kiss przewidziana jest na Walentynki - 14.02.2017! 

Jak uważacie, że jest ok to udostępniajcie! Więcej materiałów pojawi się dla subskrybentów na moim dopiero utworzonym koncie #youtubecom !!
Modeling oczywiście traktuję jako piorytet, już za tydzień lecę na Paris Fashion Week gdzie reprezentuje mnie IMG z czego jestem ogromnie szczęśliwy!

Mój kanał na yt to aktualnie: Mateusz Maga YOU TUBE


Mateusz Maga - First Kiss 2017. (C) Stars Manufacture



Miłego dnia!
@Mateusz Maga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz