wtorek, 31 stycznia 2017

Vogue Paris / GQ

Witam! Jak to leci! Dopiero co jeszcze w piątek byłem w Paryżu, w weekend w Warszawie, a już od wczoraj w Londynie🇬🇧 Jestem w Londynie w związku z realizacją ogromnej kampanii reklamowej, dzisiaj miałem koloryzacje włosów, a jutro cięcie i pierwszy dzień sesji, a więcej nie mogę mówić.
Relacje na snapie oraz i instastories: mateuszmaga 👻 Ostatnio coś ciągle łapie mnie przeziębienie...


 To miłe, że ostatnio po Paryżu  trafiłem do tylu magazynów mody m.in. Vogue Paris czy GQ! Cieszę się, że móg styl jest doceniany i będę starał się być częściej na blogu. Już tak namawiacie mnie do robienia stylizacji modowych i częstego blogowania, że będę się starał ;)
Vogue Paris Mateusz Maga
Vogue Paris - Mateusz Maga



GQ Mateusz Maga
GQ - Mateusz Maga
Wkrótce zamieszcze zdjęcia streetowe, które otrzymałem :)


Miłego wieczoru!


1 komentarz: