niedziela, 12 lutego 2017

Agent TVN / Eurowizja / First Kiss

Chciałbym odnieść się do niektórych tematów, więc będzie to pewnie jedna z dłuższych wypowiedzi.  

Ostatnio wydarzyło się wiele rzeczy, po przylocie z Paryża, byłem na dwa dni w Warszawie i dalej musiałem lecieć - tym razem do Londynu na plan sesji zdjęciowej realizując ogromną kampanię reklamową dla pewnej marki kosmetycznej, narazie nie mogę ujawniać szczegółów ze względu na kontrakt. Bilbordy jak i cała kampania ukaże się we wrześniu na całym świecie! Ogromnie się cieszę, że spośród tak dużej ilości modeli z całego świata wybrano właśnie mnie!

W poniedziałek przyleciałem z Londynu do Waw, gdzie odbyła się konferencja prasowa programu do którego przyjąłem propozycje wzięcia udziału, a jest Agent. W tym dniu mogłem również odnieść się do konkursu Eurowizji :) No i wreszcie mogłem odpowiedzieć jak to z tym było… krótko mówiąc sam temat został wykreowany przez media internetowe i tak poszła informacja nie mająca potwierdzenia u źródła :) Także widzicie jak to bywa… Mam nadzieję, że ktoś kto będzie reprezentował Polskę na Eurowizji - zajmie jak najwyższe miejsce - życzę powodzenia uczestnikom! Ogólnie cieszę się, że utwór First Kiss wzbudza aż tyle emocji i tak często jest słuchany - to już łącznie prawie milion wyświetleń na youtube, gdzie dostępny jest utwór! 

Agent Gwiazdy TVN - Mateusz Maga
Agent Gwiazdy - Mateusz Maga



Muszę przyznać, że jestem ogromnie szczęśliwy i mam nadzieję, że aktualny pobyt w pl tego nie zepsuje. Aktualnie będzie to mój najdłuższy pobyt w kraju od około 2 lat i spędzę chyba aż 2-3 miesiące w Warszawie, ale zawsze plany to plany, a może coś się zmienić. Od jakiegoś dłuższego czasu coraz częściej mieszkam poza krajem. W celu wyjaśnienia - aktualnie planuje częsciej w UK Londynie, a z czasem w Stanach Zjednoczonych. Jednakze wiadomo w moim przypadku, gdzie jestem w modelingu - to często zycie na walizkach i ciągłe zmiany lokalizacji. Jednakże chciałbym UK, a pozniej na dłużej USA głównie ze względu na możliwość rozwoju w modelingu jak i śpiewie, edukacji, podjęcia tam kreatywnego kierunku, czy kwestii językowych, ale najważniejszym czynnikiem jest to, że mogę być tam sobą… to że nie muszę się z niczym kryć… mogę wyjść jak chce i nikt nie zwróci uwagi na mój wygląd, a rodzinę oczywiście będę odwiedzał raz na jakiś czas, juz teraz są takie możliwości, że w każdej chwili można przylecieć do najbliższych :)

Teraz dochodzi jeszcze śpiew, oczywiście modeling stawiam na pierwszym miejscu jako priorytet i jestem szczęśliwy, że mogę się w tym spełniać, nie chcę tracić czasu, bo to jest moje last minute - dlatego też ta przeprowadzka.

Wykorzystuje każdą chwilę i cieszę się z niej - mogę teraz powiedzieć z czystym sumieniem i uśmiechem na twarzy JESTEM SZCZĘŚLIWY!!!!… tak i to ogromnie szczęśliwy! Spełniam marzenia i to jest ważne! Nie patrzcie na to co o Was mówią. Pamiętajcie przyjaciół poznaje się po tym jak znoszą Wasze szczęście! To ogromnie weryfikuje, niestety często tak jest, mentalność wśród ludzi w Polsce często jest inna niż na zachodzie, widać to jak często ludzie są zawistni, jak ktoś jest smutny, jakaś tragedia się wydarzy - to dopiero wtedy ludzie się łączą i trwa to chwile… nawet przykład katastrofy lotniczej w Smoleńsku, ale jeżeli ktoś odnosi szczęście wtedy nagle zauważa jak to grono znajomych, przyjaciół zaczyna się zmniejszać - cóż tak już jest i nie jest to tylko moje zdanie, ale nawet ostatnio jak byłem w Londynie i rozmawiałem z Polakami mieszkającymi w UK, mówili to samo…

A tak przy okazji nawiązując do utworu First Kiss i języka ang. Jeżeli nie byłoby podane kto to śpiewa to nawet nie byłoby rozmowy na temat języka angielskiego czy wymowy, niestety tak juz jest! Wystarczy, że osoba z Polski zacznie śpiewać w innym języku to od razu idą nieuzasadnione komentarze i nagle tyle osób jest specjalistami od języka…. Rozmawiałem z wieloma osobami i również z Anglikami i nikt nie doczepił się do angielskiego, oczywiście, że akcent jest i pewnie pozostanie - ale to nawet pozytyw, jednakże wiele osób pewnie tego nie zrozumie. 



O tym wszystkim to myślę, że można by było zrobić świetny dokument. Jak to jest? Dużo ciągle podróżuje i mamy tak wiele wspaniałych osób z Polski, którem mogłyby odnieść światową karierę, ale teraz zaczynam rozumieć dlaczego często nie mogą się przebić… szkoda, że nie ma takiej wzajemnej chęci, żeby wspierać drugą osobę, niestety zazwyczaj jest na odwrót - żeby tylko komuś doje..ć.

Miałem taki przypadek będąc w Paryżu, gdzie mój agent z IMG był pewny mojego uczestnictwa w pewnym projekcie modowym, ale okazało się, że jak wysłał informacje o mnie - to akuratnie w dziale przyjmowania emaili została zatrudniona Polka i to jeszcze była modelka - więc już możecie sobie wyobrazić jak się potoczyło… odgórnie dostał informacje, że nie potrzebują mnie widzieć i tym samym odp. była na nie - pomimo, że mój agent ma ogromne doświadczenie i IMG jest jedną z czołowych model agencji, a tu nagle negatywna odpowiedz i to odgórnie… był w szoku, przekierował do mnie emaila i od razu zauwazyłem o co chodzi. Oczywiście jakby to nie była Polka, która z reszta była kiedys w modelingu, to odp. byłaby inna, gdyz finalnie okazało się, że idealnie pasowałbym do tego projektu. 
Na szczęście spotykam też dużo świetnych osób Polaków zwłaszcza w Los Angeles czy w Nowym Jorku, gdzie ich mentalność jest inna niż to często jest zauważalne.


Co do utworu First Kiss - oczywiscie są osoby, które mnie wspierają i szczerze gratulują, ale też są takie, które zamiast przebić piątke i jakoś zachecic do tego, zeby spełniać sie, to tylko potrafią siedziec na tyłku i byc specjalistami od krytyki… to jest tak słabe, muszą mieć nieszczęślwie to życie… ale jak takie wybierają to trudno. Tak podsumowujac, aktualnie będę w Warszawie około 2-3 miesiecy głownie ze względu na dokończenie kilku projektów, zrealizowanie nagrań utworów w studio, czy też wreszcie chce zrobić prawo jazdy, więc z drogi śledzie Maga jedzie :) Już wkrótce! Teraz jestem na etapie dobierania  A pózniej fruuuu….

Pamiętajcie - żyjcie tak, żeby przy tym nie ranić innych… a być szczęśliwymi osobami!
Ja jestem szczesliwy i chce nadal byc niezaleznie gdzie będę. Robie to co kocham i spełniam się na kilku płaszczyznach, poznaje świetnych ludzi i również swietnych Polaków, którzy mnie wspierają! Dziękuje Wszystkim fanom, wszystkim, którzy są ze mną i cieszą się moim szczęściem! A dla hejterów będę miał kilka utworów w ciągu najbliższych miesięcy :)

Już 14.02 pierwszy post na temat Agenta! We wtorek czekaja mnie az 3 telewizyjne występy na żywo, DDTVN, pózniej na żywo u Pana Jagielskiego, a wieczorem najprawdopodobniej TVN Cafe z Panią Jastrzębską.

Agent Gwiazdy TVN


Już tak na koniec mogę powiedzieć…
Say what you wanna say… but remember NIE RAŃ INNYCH ;)
@MateuszMaga

5 komentarzy:

  1. Jesteś wspaniały Mateusz❤️ Gratuluję tak wielu sukcesów i potężnego zapału do działania😁 Oby co raz mniej ludzi Cię raniło, a więcej doceniało😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - trzymam za ciebie kciuki od samego początku i cieszę się że tak daleko już zaszedłeś. Gratuluję <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mateusz, gratuluję kampanii reklamowej :) Cieszę się, że Ci się powodzi, bo obserwuję Cię od Top Model i od początku uważam, że nadajesz się do modelingu. Sama fotografuję i zrobienie Ci sesji byłoby dla mnie spełnieniem marzenia :) Wiem, że daleko zajdziesz. Jestem raczej takim "cichym fanem" - odzywam się raz na jakiś czas na Twoim fanpage'u FB, ale raczej mnie nie kojarzysz z wpisów ;) Co do języka angielskiego w piosence - akcent jest słyszalny, szczególnie dla Polaków, bo my po prostu znamy te dźwięki, dlatego zwracamy na nie uwagę, a piosenka jest fajna. Czekam, żeby usłyszeć Cię na żywo!

    Uważam też, że naszymi przyjaciółmi są ludzie, którzy są przy nas właśnie wtedy, kiedy jesteśmy szczęśliwi, kiedy nam się powodzi, kiedy spełniamy marzenia...bo gdy płaczemy, wbrew pozorom łatwo jest pocieszać. Mówić, że "będzie dobrze", "nie przejmuj się, nastepnym razem się uda". Tacy "pocieszyciele" często cieszą się po prostu, że nie sa na naszym miejscu w tych złych chwilach, że nie mają gorzej... Prawdziwy przyjaciel będzie dzielić z Tobą smutki, ale też szczęście. Będzie potrafił cieszyć się tym, że Tobie jest super i Twoje szczęście będzie wywoływać uśmiech na jego twarzy, a nie zazdrość i nieodpartą pokusę krytykowania tego, co robisz.

    Co do krytyków...to w końcu nie za nimi szaleją fani na całym świecie, to nie oni są tymi kreatywnymi ludźmi, których kocha cały świat, to nie oni znoszą hejt, wytykanie palcami, to nie oni są wyśmiewani. To nie krytycy w końcu robią wielką karierę :) Tylko tacy ludzie jak Ty.

    Powodzenia,

    Natalia P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki Mateusz ☺ Nie przejmuj się hejterami, to przeważnie Ludzie, którzy w życiu nic nie osiągnęli 😉

    OdpowiedzUsuń