poniedziałek, 27 lutego 2017

Agent Gwiazdy TVN - odcinek 2

Agent odc. 2

Gra rozpoczęła się na dobre. Teraz zaczyna się psychologiczna gra. Czy ktoś zastrzegł, ze Agent może być tylko jeden… hmmm? Pierwsza konkurencja to paintball! Pamiętam jak gryzły wtedy komary i inne owady, mieliśmy specyficzne kombinezony - ale właśnie: nie chciałem zabrudzić kombinezonu hehe - coś w tym było, dlatego też uciekałem jak tylko się da i żaden snajper nie zdołał mnie postrzelić, chociaż byli to mistrzowie. Chyba jedną z nieoczekiwanych akcji było to jak wpadłem na pomysł, żeby wyjść przez okno - zauważyłem, że nikt się tego nie spodziewał hmm - tak pomyślałem dlaczego nie? Finalnie tak czy tak zadanie nie wyszło.





Druga konkurencja dotyczyła jak najszybszego zebrania worków z pieniędzmi i uciekania przed mistrzami świata w łapaniu na lasso, a byli oni na koniach. Jak usłyszałem konie i zauważyłem to lasso to spieprzałem jak tylko się da, starając się tym samym omijać przeszkody - smrodki, a między czasie Aga uczyła mnie jak wydobyć z siebie krzyk. 



Smutno było to jak Aga Rylik pożegnała się z programem. A co będzie w trzecim odcinku? Będzie to… hmmm jak to określić, z pewnością ogromnie emocjonujący odcinek. Już dzisiaj godz. 21:30! Post dot. trzeciego odcinka pojawi się równo około 22:30 po emisji w TVN, a jeszcze dzisiaj - zaraz po emisji relacja live / 
na żywo na moim instagramie, będę odpowiadał na pytania i nie tylko: 

@mateuszmaga


Uaktywniłem się na:
:: snapchat: mateuszmaga 

Na YouTube filmy dla subskrybentów!
xoxo

1 komentarz:

  1. Wyjścia przez okno się nie spodziewałam;D
    Ale w sumie nie było powiedziane, że musicie wejść i wyjść tym samym wejściem, więc... Z pewnością to był orginalny pomysł. Ty nie pobrudziłeś uniformy, za to niektórzy dostali tych kulek, z pewnością za dużo😂
    Pozdrawiam
    ~kira

    OdpowiedzUsuń