środa, 17 maja 2017

Agent Gwiazdy TVN final

Jestem! Wreszcie udało się, żeby zamieścić post pomimo tego, że coraz trudniej z tym czasem, zwłaszcza chcąc realizować tak dużo rzeczy 😀 Tym razem sporo zdjęć, jak przeczytacie całość dowiecie się trochę rzeczy, które ostatnio realizuje. Wczoraj odbyła się emisja finału programu Agent Gwiazdy! Ile było emocji podczas finału ufff
Z pewnością mogę powiedzieć, że była to ciekawa przygoda i super wyzwania, konkurencje. Oczywiście podczas finału nie zapomniano o moich akcjach chociażby z soczewkami, uciekającą walizką czy ucieczką przez okno :) Trochę pośmiałem się z siebie 😅 
Pytaliście co miałem na sobie podczas finału Agenta, a więc poniżej przedstawiam Wam mój outfit:


kamizelka / vest: Philipp Plein
spodnie / pants: Robert Kupisz
buty / shoes: Philipp Plein
bransoletki / bracelets: OXMO jewelry

A taką super kamizelkę i buty od Philipp Plein udało mi się nabyć w sklepie internetowym Catwalk z Zakopanego. Plein jest to jeden z moich ulubionych projektantów u którego byłem na imprezie w Milano. 






Nie mam zbytnio dużo czasu to tak w skrócie. Prosicie mnie o to, żebym powiedział coś więcej co będzie już wkrótce.
Ostatnio przebywając w Polsce skupiam się głównie na zajęciach wokalnych z super trenem jakim jest Bartek znany z jury pewnego programu dla dzieci. Cieszę się, że chce też być członkiem zespołu, który jest już prawie stworzony. To niesamowite uczucie, że to wszystko odbywa się w tak szybkim tempie! Tak, wkrótce będziemy nagrywać świeże utwory, zaznaczam utowy, więc nie będzie to tylko jeden :) Między czasie odbywam kurs na prawo jazdy, jest to głównie ze względu na Los Angeles, gdzie bez samochodu to prawie niemożliwe, a za jakiś czas chcę wylecieć do LA.
Oczywiście o modelingu nie zapominam, w czerwcu fashion weeki, także cisnę z tematem, chociaż i tak wrześniowe będą istotniejsze, więc być może jednak wybiore głównie wrzesień/pażdziernik. To wszystko zmienia się z godziny na godzinę, jestem szczęśliwy, że jest aż tak intensywnie, ale też niekiedy padam z sił. Nie zapominam o dbania o formę i aktualnie siłownię odwiedzam prawie codziennie.










Muszę uciekać. Sprawdzajcie instagram oraz snapchat będzie dużo relacji. Już w sobotę lecę do Londynu, gdzie będę przewodniczącym w jury podczas wyborów Miss Polski w UK.


Pozdrawiam,
@MateuszMaga



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz