piątek, 12 lutego 2016

Catherine Ahnell Gallery I Manhattan

Jest pozno, ale stwierdziłem, ze jeszcze wyskrobie czas, żeby wstawić posta, zbieram się do łóżka, a w Polsce teraz wczesna godzina : ) Wczoraj miałem następny pokaz, była to prezentacja kolekcji projektantki z Azji, aktualnie coraz modniejsze i popularniejsze są prezentacje podczas tygodnia mody w NYC - backtage video z mojego snapchata zamieściłem już na youtube - link!

Fotorelacje postaram się zamieścić w dzień. Dzisiaj czeka mnie następna sesja zdjęciowa, a w NYC jest ogromnie zimno, aktualnie fala zimna - dzisiejszy dzień czyli sobota podobno będzie należała do jednych z najzimniejszych dni w roku! Tym razem ujawnię Wam zdjęcie z ważnego dla mnie wernisażu zdjęć, który odbył się w Catherine Ahnell Gallery na Manhattanie. 





Nie sądziłem, że wydarzy się aż tyle rzeczy podczas mojego pobytu na nowojorski fashion weeku. To miłe jak tak często słyszę z ust czołowych fotografów, projektantów - 'gorgeous' : )
xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz