wtorek, 9 lutego 2016

NYFW


#NYFW

Nie sądziłem, że rynek mody w Nowym Jorku będzie aż tak otwarty dla mnie. Jestem ogromnie szczęśliwy, że po przylocie do NYC w związku z NYFW jestem odbierany tak pozytywnie na castingach, słyszeć takie komplementy od światowej sławy projektantów to dla mnie mega!



Rzeczywiście jako jedyny model w NYC jestem reprezentowany przez dwie dywize męską jak i damską podczas tegorocznego nowojorskiego fashion week. Na models.com trafiłem w Show Package do zakładki women, więc wyzwanie, gdyż muszę konkurować z modelkami jak i chodzić w butach na wysokim obcasie, a konkurencja jest spora.

Wczoraj miałem sesję zdjęciową z jednym z czołowych nowojorskich fotografów, jak tylko pojawią się zdjęcia umieszczę na - facebook!
Adrian Nina. Mateusz Maga



Podczas męskiego fashion week NYFWM zrobiłem pokaz Chapter A/W 2016 NYFW


source: facebook.com/MateuszMaga



#backstage from instagram @magamodels


 a aktualnie jest po północy w NY, czyli oznacza to, że rozpoczyna się damski NYFW i dzisiaj też idę w damskim pokazie, więc 3majcie kciuki! Dzisiaj zapowiada się ogromnie napięty dzień bo oprócz tego, że mam pokaz to jeszcze kilka fittingów do pokazów. Postaram się umieszczać zdjecia na instagramie jak i dać chociaż krótką relację na moim snapchat: mateuszmaga!


xoxo
@mateuszmaga



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz