niedziela, 14 lutego 2016

Mateusz Maga I Collina Strada F/W'16

#Happy Valentines! Na wstępie wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek!
 To jest ten moment w którym jest już ogromnie szczęśliwy! Nigdy nie spodziewałem się, że uda mi się zrobić tak wiele rzeczy podczas nowojorskiego tygodnia mody. Wczoraj miałem kolejny pokaz w ramach New York Fashion Week, tym razem 
Collina Strada F/W'16 - pokaz mody odbył się w The Standard, High Line w NYC. 
W tej prezentacji zostało wybranych łącznie tylko kilku modeli z całego Nowego Jorku i w tym ja - więc jest to dla mnie mega miłe, że miałem okazję wziac udział w tym pokazie!
To niesamowite jak wiele osób, czołowych fotografów, magazynów udostępniło moje zdjęcia z wczorajszego #fashionshow!

Poniżej zdjęcie, które wykonał The Wild Magazine podczas prezentacji Collina Strada F/W'16 NYFW





#backstage

W szlafroku przed pokazem

video from snapchat: mateuszmaga



Po pokazach zazwyczaj odbywają się after party. Wczoraj i dzisiaj są jedne z najzimniejszych dni w NYC. Wczorajszy wieczór upłynął mi mega miło w Soho Grand Hotel i na szczęście mój kierowca był na czas, więc nie groziło mi zamarznięcie hehe. Fragmenty możecie pooglądać w video.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz