wtorek, 9 lutego 2016

#MateuszMaga

Zaczynam yeeeah... nie ukrywam, że brakuje mi czasu, ale postanowiłem, że jakoś wezmę się za bloga - i przy tym będę starał się być w miarę systematyczny! Aktualnie jest to jeden z najbardziej napiętych okresów w moim życiu i jestem mega szczęśliwy, że trafiłem na nowojorski fashion week! Co ciekawe, jeżeli teraz udało wygospodarować kilka minut na post, to myślę, że powinno mi się udać w przyszłości - kwestia organizacji!

To niesamowite jak dużo rzeczy wydarzyło się w 2015 roku. Założyłem agencje modeli @magamodels, realizowałem wiele sesji zdjęciowych, edytoriale m.in. w Meksyku - Cancun, na Teneryfie w Hiszpanii, ze światowej sławy fotografem #MatthewBrooks w Paryżu we Francji, dla magazynów w Londynie UK, we wrześniu uczestniczyłem w #MilanFashionWeek we Włoszech, a w pazdzierniku odbyła się premiera filmu o mnie ‚It’s Now or Never’ w #LosAngeles, gdzie również zrealizowałem sesje zdjęciowe, jak również w NY czy na Hawajach w Honolulu. Aktualnie jestem na #NewYorkFashionWeek!



Czas w Nowym Jorku biegnie biegnie bardzo szybko. W nowym poście ujawnie kilka rzeczy z NYFW!

pozdrawiam!
@mateuszmaga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz