sobota, 27 lutego 2016

LA I NYC I WAW

Jestem w waw, miałem wybrać się do Los Angeles w związku z uroczystością wręczania nagród, ale postanowiłem, że jednak już chciałbym trochę spędzić czasu w waw czy odwiedzić rodzinę na podkarpaciu. Aktualnie chciałbym skupić się na najbliżych - rodzinie, znowu z NYC otrzymuję sporo propozycji dot. wziecia udziału w sesjach dla ogromnie ważnych magazynów... i trudno jest pogodzić... Wiadomo, że co do modelingu to mogę rozwijać to, ale głównie w NYC, Londynie, Paryżu czy w Tokio. Jestem ogromnie szczęśliwy, że tak czy tak mogę robić i realizować rzeczy, które kocham... niebawem szykuje się coś o czym mało kto wie... będąc na Broadwayu potwierdzono, że powinienem zacząć rozwijać to zainteresowanie, bo jest ogromnie unikalne. Także szykuje się coś zupełnie innego, ale kiedy - to jeszcze nie wiem, bo aktualnie mam masa rzeczy w realizacji!

instagram: @mateuszmaga
:: nowości na snapchat: mateuszmaga


Jeżeli dalej się nie rozchoruję, to jutro pojawie się na gali w Warszawie dot. rozdania nagród filmowych w Hollywood. Teraz już mykam i pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz